Адміністративно-господарський відділ
Завдання:
- Забезпечення санітарно-гігієнічного стану території і внутрішніх площ адміністративних будівель, об’єктів нерухомого майна установи;
- Господарське обслуговування підрозділів установи;
- Утримання в належному стані майна, споруд і приміщень установи у відповідності з санітарними нормами та правилами пожежної безпеки;
- Утримання систем тепло-, електро-, водопостачання, каналізації у технічно справному стані;
- Забезпечення надійної економічної і безпечної роботи енерго- та електроустаткування;
- Організація контролю за раціональним використанням ресурсів в адміністративному будинку та на об’єктах установи;
- Організація контролю і забезпечення протипожежного стану приміщень;
- Ремонт та обслуговування адміністративних приміщень установи;
- Матеріально-технічне забезпечення структурних підрозділів установи;
- Зберігання та облік товарно-матеріальних цінностей;
- Належне утримання державних символів;
- Здійснення інших повноважень, покладених на відділ, відповідно до чинного законодавства України.
Функції:
Для виконання покладених завдань адміністративно-господарський відділ:
– забезпечує своєчасне прибирання приміщень відповідно до санітарних норм і правил;
– утримує в належному стані будівлю та територію установи;
– проводить роботи з благоустрою території та догляду за зеленими насадженнями;
– забезпечує робочий стан каналізації, опалення, вентиляції, електромережі;
– вживає заходи щодо усунення несправностей та аварій;
– забезпечує працівників установи канцелярськими товарами у необхідній для ефективної роботи кількості;
– веде відповідний облік майна, транспортних засобів, інвентарю та окремих матеріалів, забезпечує закріплення їх за відповідальними особами, контроль за їх використанням і списання;
– організовує та проводить клеймування і нумерацію майна установи та його збереження;
– проводить ремонтно-будівельні роботи в установі та забезпечує необхідними матеріалами виконання цих робіт.