Міжнародна конференція
21-22 червня в м. Київ відбулася Міжнародна конференція «Брендинг територій як запорука побудови успішної репутації», організована Департаментом туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі за підтримки Всесвітньої туристичної організації (ЮНВТО), спеціалізованої установи ООН.
У конференції взяли участь Талеб Ріфаї Генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації (World Tourism Organization (UNWTO), Едуардо Сантандер представник Європейської туристичної комісії, Президент Міжнародної торгової палати ICC UKRAINE Володимир Щелкунов, Юлія Клименко заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – керівник апарату, Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ivanna Klympush-Tsintsadze та спікери з провідних міжнародних організацій та компаній у сфері маркетингу та брендингу країн, міст та туристичних дестинацій, спікери з Всесвітьої туристичної організації, Європейської туристичної комісії, туристичних адміністрацій та національних туристичних організацій країн Європи, а також провідних глобальних компаній – Google, Tripadvisor, Amadeus, Acrobator, Postmen, Minube та інші.
На конференції говорили про різницю між брендингом і маркетингом, про необхідність наявності бренду території. Вивчали вдалі приклади відео роликів деяких дестинацій.
Були представлені презентацій українських територій – Києва, Одеси, Львова, Тернополя, Харкова, Херсона, Закарпаття, Чорнобиля та Затока.
Підсумком конференції було підписання меморандуму про створення Національної туристської організації України.